Važne obavjesti

VAŽNE OBAVJESTI

Uvijeti otkaza rezervacija napravljenih prije 30.04.2020 

 Otkaz rezervacije-privatan smještaj
-  ukoliko do 61 dana prije početka korištenja aranžmana gost zatraži poništenje rezervacije i povrat 80% uplaćenih sredstava. Uplaćeni novac se o trošku primatelja vraća gostu na od gosta priloženi račun.
- ukoliko od 60 do 45 dana prije početka korištenja aranžmana gost zatraži poništenje rezervacije, agencija naplaćuje 50% uplaćenih sredstva. Ostatak novca se o trošku primatelja vraća gostu.
- ukoliko od 44 do 1 dana prije početka korištenja aranžmana gost zatraži poništenje rezervacije, agencija preuzima uplačenu akontaciju.
- Otkaz na dan dolaska ili pri nedolasku gost je dužan uplatiti punu ( 100%) cijenu smještaja.
- najkasnije jedan dan ( 24 sata) nakon dolaska gost je dužan platiti puni iznos rezerviranog smještaja
- pri otkazu rezervacije potrebno je pismeno obavjestiti agenciju ( e-mail, fax) o novonastalioj situaciji.

Dolazak / predaja ključeva / vožnja otočnim prometnicama

a. Dolazak

Kod dolaska nakon 18:00 sati, molimo kontaktirajte nas na slijedeći broj: (00385 981 78 74 72)

Ukoliko nemamo nikakvih informacija s Vaše strane na dan dolaska do 18:00, agencija ima pravo rezervirani objekt ponovno staviti u ponudu!

b. Predaja ključeva
Predaja ključeva obavlja se u agenciji u toku našeg radnog vremna. Ukoliko dolazite van radnoga vremena kontaktirajte nas na naš broj 00385 981 78 74 72 koji je 24 sata u službi u slučajevima nužde.

Apartman biste trebali napustiti do 10 sati kako bi mogao na vrijeme biti spreman za nove goste. Molimo Vas za razumjevanje u slučaju da apartmani u špizi sezone budu tek u 14 sati spremni za Vas.

c. Vožnja otočnim prometnicama

Pri planiranju trajanja puta morate obratiti pozornost:- ceste otoka Cresa i Lošinja su veoma zavojite
- na pojedinim mjestima su zaista uske
- učinite više neizostavnih foto pauza zbog prekrasnih krajolika

Udaljenosti od trajektnih pristaništa do Malog Lošinja:
Merag – 68 km
Porozina – 80 km

Čišćenje

Apartmani :        čišćenje se vrši na dan dolaska i na dan odlaska
                        Ručnici se mjenjaju svaka 3 dana
                        Posteljina se mjenja tjedno.

Ukoliko apartman ili soba nije, po Vašem mišljenju, temeljito očišćeno obratite se vašem predstavniku .

Čišćenje kuhinjskog posuđa je obaveza gosta pred odlazak.

Dječji krevetić
Večina privatnih apartmana nema u ponudi dječiji krevetić. Ukoliko ima, tada se naplačuje. Molimo Vas da pri slanju upita navedete Vašu želju kako bismo Vam pravovremeno mogli udovoljiti.

Krađe / Provale

Kao i u svakom turističkom mjestu, postoji mogućnost krađe ili provale. Stoga preporučujemo našim gostima upotrebu sefa.
Agencija Agave travel ne osigurava povrat vrijednosti ukradenih predmeta.

Kreditne kartice

Slijedeće kreditne kartice su prihvaćene u većini restorana, hotela i trgovina : Visa, Eurocard, American Express, Mastercard.

Kućni ljubimci

Mnogi smještajni objekti i apartmani imaju zabranu za kućne ljubimce, stoga Vas upozoravamo da se o tom pitanju raspitate prije polaska na put. Ukoliko Vama odgovarajući smještajni objekt prihvaća kućne ljubimce, molimo Vas da ih i upišete u prijavnicu, a plačanje će biti u samoj destinaciji.
Zbog higijenskih razloga se kućnim ljubimcima ne dozvoljava zadržavanje u večini hotelskih restorana i na javnim plažama.

Kuhinja u apartmanu

Svaka kuhinja sadržava hladnjak, štednjak, posuđe, pribor za jelo i za prigotovljavanje jela. Molimo da pri dolasku prijavite nedostatak kako bismo pravovremeno mogli intervenirati

Napojnica ( bakšiš/manča)

Kako hotelski ili restorantski personal tako i vodiči i predstavnici vesele se Vašem           « Hvala lijepa « putem napojnice.
U Hrvatskoj je običaj ostaviti ( pored plačenog računa ) od 5% - 15%  cijene  na tanjuriću koji Vam donese konobar.

Pred i posezona

U pred i posezoni može doći do smanjenje ponude kako u zabavnom životu tako i u izletničkoj djelatnosti. Ali stoga imate prednosti odabira najbolje pozicije na neprepunjenim plažama, bez čekanja u restoranima i dučanima. Jednostavno mirniji odmor!

Predstavnik

Od samog dolaska o Vama skrbe naši predstavnici.
Pored toga, za slučaj nužde stoji Vam naš dežurni telefon 24 sata na raspolaganju  00385 98 178 74 72

Trajektna povezanost

Pošto planirate svoj boravak na otoku, morate imati i aktualni plan vožnje trajekata
( pogledajte početnu stranicu ).

Voda za piće

Prema dozvoli Hrvatskog ministarstva zdravstva tekuća voda na otocima Cresu i Lošinju je pitka. Djeci preporučamo, posebno u ljetnim mjesecima, konzumaciju mineralne vode!